Mojo Fun 38 7148 klacz fiordzka

Model miałam na oku od dłuższego czasu ale kupiłam go niedawno i nie miałam jeszcze okazji się nim pochwalić.


Figurka przedstawia konia fiordzkiego pasącego się. Mold był rzeźbiony przez polkę, panią Anne Dobrowolską - Oczko.


Pyszczek ma urodziwy, ale przydałoby się trochę więcej detali. Nie lubię faktury sierści u mojo, więc to też na minus.


Grzywa jest charakterystyczna dla tej rasy, pręga grzbietowa również może występować, więc to są cechy na plus i zdecydowanie dodają modelowi uroku.


Mam wrażenie że brzuch z tej strony jest trochę dziwnie "ścięty" ale być może tylko mi się wydaje.


Malowanie ogona nie jest najlepsze. Nie ma płynnego przejścia, dobrze, że chociaż nie jest po linii prostej. Ogólnie jak to u mojo malowanie mogłoby być lepsze, ale ogon najbardziej rzuca się w oczy.


Figurka ma zaznaczoną płeć, strzałki, klatkę piersiową, sanki, ganasze. Jest również podkuta.




Figurkę jest tania - u mnie w mieście dorosłe konie mojo kosztują 16 zł "bez grosza". (Do porównania schleichy w sklepie stacjonarnym 28 czy 29 zł za dorosłego konia). Przypadła mi go gustu i kiedyś wezmę ją na jakąś sesje :)

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Uwielbiam rzeźby Pani Anny, sam mold bardzo mi się podoba, ale nienawidzę malowania mojo. Gdyby był, np. Jakimś customem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny i szczegolowy opis modelu. Jesli chodzi o figurke to moim zdaniem ma wiele niedociagniec, zwlaszcza przy rzezbieniu i fakturze siersci. Czekam na obiecana sesje :).

    Zapraszam do mnie.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny konik, z tym brzuchem nie wydaje ci się. Jest coś nie tak. Jak go zobaczę to na pewno trafi w moje łapki. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Malowanie tej firmy faktycznie nie jest najlepsze - na takie modele najlepiej patrzeć z pewnej odległości :P Za to pozę ma ładną, pasące się konie to miła odmiana.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny koń :) rozpisałbym się ... ale za dużo dzieci tu zagląda XD Pozdrawiam piękną adminkę/blogerkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy. Miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)